.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كمك 14.5 ميليارد توماني به كميته امداد مازندران

مديركل كميته امدادامام خميني (ره) مازندران از كمك 14.5 ميليارد توماني مازندراني‌ها به كميته امداد خبر داد. 

ابراهيم باغباني ظهر امروز در همايش زكات كه با حضور روحانيون و اعضاي ستاد احياي زكات استان در ساري برگزار شد، بيان داشت: سال گذشته در استان مازندران 660 ميليون تومان زكات جمع‌آوري شد (550 ميليون تومان نقدي و 110 ميليون تومان غير نقدي)كه بيشتر وجوه جمع‌آوري شده مربوط به شهرهاي ساري و بهشهر است.
وي افزود: پرداخت زكات مستحب نيز در سه سال گذشته در استان مازندران آغاز شد كه سال گذشته شش تن برنج، 4.5 تن مركبات و 703 عدد اردك به عنوان زكات به كميته امداد پرداخت كردند.
مديركل كميته امدادامام خميني (ره) مازندران با بيان اينكه سال گذشته هر مازندراني 4 هزار و 830 تومان به كميته امداد كمك كردند، گفت: سال گذشته 14 ميليارد و 500 ميليون تومان مردم به اين نهاد كمك كردند.
وي در پايان افزود: 67 هزار خانوار مازندراني با 132 هزار نفر زير پوشش كميته امداد هستند.

* زكات اموال مسلمانان را بيمه مي‌كند
نماينده ولي فقيه در مازندران نيز در اين همايش بيان داشت: پرداخت زكات موجب ميشود تا اموال ما مسلمانان بيمه شود و خير و بركت را در زندگي افزايش ميدهد.
آيت‌الله نورالله طبرسي افزود: پرداخت زكات نشانه بارز انسان‌هاي خداجو است و اين فريضه واجب موجب گسترش عدالت اجتماعي، رفاه عمومي و آرامش در جامعه ميشود.
نماينده ولي فقيه در مازندران تصريح كرد: مسئولان، ائمه جماعات و روحانيون نقش مهمي در نهادينه‌كردن اين فرهنگ در جامعه دارند.
طبرسي گفت: زكات پس از جمع‌آوري بايد در در همان منطقه براي امور نيازمندان، كمكرساني در امور ديني و طرح‌هاي عام‌المنفعه صرف شود.
وي با بيان اينكه يكي از مهم‌ترين علامت‌هاي مومن پرداخت زكات است، افزود: در جامعه ما هيچ فضيلتي بهتر از احسان و بخشش نيست كه بهترين و مهم‌ترين آن پرداخت زكات به‌ويژه به فقر است.فارس/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دادمان 25 ارديبهشت 1390
سلام
واحد شمارش اردک ،عدد نیست ، قطعه است*

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.